CODUL ADMINISTRATIV, MANAGEMENT PUBLIC ŞI ABILITĂŢI MANAGERIALE, MANAGER ADMINISTRATIV

VA PREZENTAM MAI JOS, CURSURILE DESFASURATE  ATAT IN MEDIUL ONLINE CAT SI IN LOCATIILE NOASTRE HOTELIERE DE LA MUNTE -  SINAIA 2024 

 

PROGRAM DE PERFECTIONARE SI FORMARE CONTINUA NOU!

CODUL ADMINISTRATIV

MANAGEMENT PUBLIC ŞI ABILITĂŢI MANAGERIALE

MANAGEMENTUL FUNCŢIEI PUBLICE

 

IMPORTANT !!!!:

“Prevederile art. 68 alin. (1) lit. h), art. 69 alin. (6) și art. 111 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, stipulează faptul că achizițiile care au ca obiect serviciile sociale şi alte servicii specifice prevăzute în Anexa nr. 2 la lege, se atribuie prin utilizarea unei proceduri proprii, cu respectarea principiilor prevăzute la art. 2 alin. (2) din lege

 

NOTĂ:

Menţionăm că tarifele reprezentând serviciile hoteliere practicate de S.C. Standard Consulting S.R.L., pentru derularea programelor de pregătire profesională a personalului si de Perfecţionare şi Formare Continuă, pentru perioada Ianuarie 2024 – Decembrie 2024, sunt făcute în baza negocierilor cu locaţiile de derulare a programelor de perfecţionare, (pentru cazare nivel 3 ***), sunt tarife de grup, negociate şi se situează la nivel de locaţie de 3 ( trei ) stele.

 

CERTIFICARE:

La sfârşitul cursului, se obţine CERTIFICATUL DE PARTICIPARE la  Programul de Perfectionare si Formare continua ,,CODUL ADMINISTRATIV, MANAGEMENT PUBLIC ŞI ABILITĂŢI MANAGERIALE, MANAGEMENTUL FUNCŢIEI PUBLICE”, emis de Standard Consulting S.R.L. în conformitate cu prevederile H.G. Nr. 1066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesională a funcționarilor publici și O.U.G. 57/2019 privind Codul Administrativ (Art. 483, alin. f).


GDPR* - Standard Consulting & Standard Management Group , 
colectează datele personale furnizate de dumneavoastra în 
scopul efectuării înscrierii dumneavoastra la programele 
de instruire profesională. Toate datele furnizate de dumneavoastra 
sunt protejate, scopul colectării lor fiind înscrierea la cursuri 
de formare profesională.Datele sunt prelucrate în conformitate cu 
prevederile Legii 677/2001 şi ale Legii 506/2004. Pe viitor, numele, 
adresele şi numerele dumneavoastră de telefon ne vor permite sa vă 
ţinem la curent cu activitatea noastră.

ÎN CATALOGUL SEAP NE REGĂSIŢI

LA COD CPV: 80000000-4

 

NOTĂ:

CONFIRMAREA DE PARTICIPARE LA CURSURI ŞI REZERVAREA SERVICIILOR HOTELIERE AFERENTE, ESTE VALABILĂ NUMAI CU EFECTUAREA PLĂŢILOR SI TRANSMITEREA OP – ULUI ONLINE , PÂNĂ LA TERMENUL LIMITĂ DE ÎNSCRIERE PREZENTAT PE OFERTELE DE CURS.

 

IMPORTANT:

LA CERERE, SE POATE FACE SUPLIMENTARE A PERIOADEI ( CU O ZI SAU MAI MULTE, LA ÎNCEPUTUL PERIOADEI SAU LA SFARŞITUL PERIOADEI) SAU A CONTULUI DE MASĂ, CU ANUNŢAREA DIN TIMP A INTENŢIEI ŞI CU CONFIRMAREA DIN PARTEA ORGANIZATORILOR PRIVIND DISPONIBILITATEA DE SUPLIMENTARE.

 

SE ACORDĂ GRATUITATE LA

CAZARE ŞI MIC DEJUN PENTRU ÎNSOŢITOR

 

*TAXA DE PARTICIPARE PROGRAM DE PERFECTIONARE SI FORMARE CONTINUA:

 833 Ron/ participant/ TVA 19% inclusă

DISCOUNT- URI ACORDATE:

La fiecare 4 persoane participante, a 5 – a persoană beneficiază de gratuitate la Taxa de Instruire.

 

 

CURSURI ÎN SISTEM ONLINE, PRIN INTERMEDIUL PLATFORMEI ZOOM

TAXA DE PARTICIPARE PROGRAM ONLINE DE PERFECTIONARE SI FORMARE CONTINUA:

 750 Ron/ participant/  TVA 19% inclusă

PUTETI SOLICITA INFORMATII, LA ADRESELE NOASTRE DE EMAIL:

office@standard-consulting.ro

standard.consulting.onesti@gmail.com

SAU LA TELEFON

MIHAELA: 0744 – 508.108

CURSURI LA MUNTE 2024

LUNA  DECEMBRIE

SINAIA - HOTEL PALACE

www.hotelpalacesinaia.ro

  • 12  – 15 Decembrie 2024, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 10 Decembrie 2024;
    • Taxa de participare  - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
    • Taxa servicii hoteliere - 2300 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)

SERII DE DESFASURARE CURSURI ONLINE:

LUNA DECEMBRIE 2024:

9 – 10  – 11 Decembrie 2024

Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 6 Decembrie 2024

Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Luni, Marți, Miercuri)

 

11 – 12 – 13 Decembrie 2024

Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 10 Decembrie 2024

Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Miercuri, Joi, Vineri)

 

16 – 17  – 18 Decembrie 2024

Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 13 Decembrie 2024

Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Luni, Marți, Miercuri)

 

18 – 19 – 20 Decembrie 2024

Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 17 Decembrie 2024

Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Miercuri, Joi, Vineri)

 

SERII DE DESFASURARE CURSURI ONLINE 2025:

LUNA IANUARIE 2025:

8 – 9 – 10 Ianuarie 2025

Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 3 Ianuarie 2025

Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Miercuri, Joi, Vineri)

13 – 14  – 15 Ianuarie 2025

Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 10 Ianuarie 2025

Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Luni, Marți, Miercuri)

15 – 16 – 17 Ianuarie 2025

Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 13 Ianuarie 2025

Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Miercuri, Joi, Vineri)

20 – 21  – 22 Ianuarie 2025

Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 17 Ianuarie 2025

Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Luni, Marți, Miercuri)

 

22 – 23 – 24 Ianuarie 2025

Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 20 Ianuarie 2025

Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Miercuri, Joi, Vineri)

27 – 28  – 29 Ianuarie 2025

Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 23 Ianuarie 2025

Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Luni, Marți, Miercuri)

29 – 30 – 31 Ianuarie 2025

Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 27 Ianuarie 2025

Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Miercuri, Joi, Vineri)

 

PERSOANA DE CONTACT: MIHAELA – 0744.508108

 

 

ÎN CATALOGUL SEAP NE REGĂSIŢI

LA COD CPV: 80000000-4

 

TRAINER :

Specialist în Administrație Publică și Cod Administrativ, Specialist în domeniul Contabilităţii Publice,Patrimoniu, Controlului Intern, CFP şi CFG

Din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală – A.N.A.F.

TEMATICA PROGRAM:

1. NOUL COD ADMINISTRATIVReglementează cadrul general pentru organizarea și funcționarea  autorităților și instituțiilor administrației publice, statutul personalului din cadrul acestora, răspunderea administrativă, serviciile publice, precum și unele reguli specifice privind proprietatea publică și privată a statului și a unităților administrativ-teritoriale.

2. Funcţia publică, funcţionarul public.

3. Aplicarea metodelor si tehnicilor de management.

4. Gestionarea funcţiei publice şi a funcţionarilor publici.

5. Aplicarea reglementării din actele normative privind funcţiile publice, gradarea si  clasificarea posturilor.

6. Regulamentul de organizare şi funcţionare şi rolul fişei postului în activitatea fiecărui funcţionar şi a instituţiei.

7. Responsabilitatea funcţionarilor publici în ceea ce priveşte îndeplinirea atribuţiilor şisarcinilor stabilite de conducerea compartimentului.

8. Performanţa individuală şi performanţa organizaţională.

9. Evaluarea periodică şi anuală a performanţei profesionale a personalului.

10. Asigurarea unui sistem motivaţional.

11. Aplicarea normelor de recrutare selective, evaluarea, promovarea şi încetarea dinfuncţia publică.

12. Aplicarea principiilor şi regulilor după care se realizează încheierea, modificareasau încetarea raporturilor de serviciu.

13. Identificarea principalelor caracteristici ale postului.

14. Stabilirea conform legii a atribuţiilor, sarcinilor, competenţelor şi responsabilităţilorfuncţionarilor publici.

15. Răspunderea penală, civilă, contravenţională a funcţionarilor publici.

16. Cazierul administrativ.

17. Riscuri de corupţie asociate funcţiei publice.

18. Protecţia juridică a funcţionarilor publici în îndeplinirea atribuţiilor de serviciu.

19. Îndeplinirea de către funcţionarii publici a îndatoririlor ce decurg din aplicarea cadruluinormativ privind avertizorul de integritate.

20. Pregătirea profesională continuă a funcţionarilor publici.

21. Competenţele pe care trebuie să le deţină funcţionarii publici.

22. Asigurarea continuităţii activităţii de către funcţionarul public. Dreptul la grevă.

23. Codul etic al funcţionarului public/personalului contractual.

24. Rolul comisiilor de disciplină.

25. Comisiile paritare.

26. Regulamentul de ordine interioară.

 DISCUŢII, SPEŢE, PUNCTE DE VEDERE, INTERACTIVITATE.

ALTE INFORMAŢII:

  • SE ASIGURĂ MAPĂ DE PREZENTARE ŞI SUPORT DE CURS.
  • SE ACORDĂ GRATUITATE LA CAZARE ŞI MIC DEJUN PENTRU ÎNSOŢITOR.

 

ÎN CATALOGUL SEAP NE REGĂSIŢI

LA COD CPV: 80000000-4

 

IMPORTANT:

LA CERERE, SE POATE FACE SUPLIMENTARE A PERIOADEI ( CU O ZI SAU MAI MULTE, LA ÎNCEPUTUL PERIOADEI SAU LA SFARŞITUL PERIOADEI) SAU A CONTULUI DE MASĂ, CU ANUNŢAREA DIN TIMP A INTENŢIEI ŞI CU CONFIRMAREA DIN PARTEA ORGANIZATORILOR PRIVIND DISPONIBILITATEA DE SUPLIMENTARE.

 

NOTĂ:

CONFIRMAREA DE PARTICIPARE LA CURSURI ŞI REZERVAREA SERVICIILOR HOTELIERE AFERENTE, ESTE VALABILĂ NUMAI CU EFECTUAREA PLĂŢILOR SI TRANSMITEREA OP – ULUI ONLINE , PÂNĂ LA TERMENUL LIMITĂ DE ÎNSCRIERE PREZENTAT PE OFERTELE DE CURS.

 

PENTRU PROGRAMELE DE LA SINAIA, AM PREGATIT:

SINAIA – IEŞIRE ÎN AER LIBER LA INÂLŢIME – COTA 1400!!!
IN ZIUA DE SÂMBĂTĂ DIN PERIOADĂ ALOCATĂ FIECĂRUI CURS, DUPĂ TERMINAREA ORELOR, ORGANIZĂM URCARE GRUPULUI DE CURSANŢI LA COTA 1400 ( CU MICROBUZE), LA POPAS ALPIN, RESTAURANT CU SPECIFIC TRADIŢIONAL PENTRU SERVIREA DEJUNULUI TRADIŢIONAL ROMÂNESC.

AU ÎNCEPUT ÎNSCRIERILE, REZERVĂ PARTICIPAREA !
ÎNSCRIE-TE ONLINE SAU SOLICITĂ UN TALON DE INSCRIERE.

Înscrie-te Acum