VA PREZENTAM MAI JOS, CURSURILE DESFASURATE ATAT IN MEDIUL ONLINE CAT SI IN LOCATIILE NOASTRE HOTELIERE DE LA MUNTE - SINAIA 2025
PROGRAM DE PERFECTIONARE SI FORMARE CONTINUA NOU!
CONTROL INTERN MANAGERIAL
NOUL SISTEM DE CONTROL INTERN MANAGERIAL - SCIM
DEZVOLTAREA SISTEMULUI DE CONTROL INTERN MANAGERIAL LA NIVELUL ÎNTREPRINDERILOR PUBLICE ȘI INSTITUȚIILOR PUBLICE
IMPORTANT !!!!:
“Prevederile art. 68 alin. (1) lit. h), art. 69 alin. (6) și art. 111 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, stipulează faptul că achizițiile care au ca obiect serviciile sociale şi alte servicii specifice prevăzute în Anexa nr. 2 la lege, se atribuie prin utilizarea unei proceduri proprii, cu respectarea principiilor prevăzute la art. 2 alin. (2) din lege“
NOTĂ:
Menţionăm că tarifele reprezentând serviciile hoteliere practicate de S.C. Standard Consulting S.R.L., pentru derularea programelor de pregătire profesională a personalului si de Perfecţionare şi Formare Continuă, pentru perioada Ianuarie 2025 – Decembrie 2025, sunt făcute în baza negocierilor cu locaţiile de derulare a programelor de perfecţionare, (pentru cazare nivel 3 ***), sunt tarife de grup, negociate şi se situează la nivel de locaţie de 3 ( trei ) stele.
GDPR* - Standard Consulting,
colectează datele personale furnizate de dumneavoastra în
scopul efectuării înscrierii dumneavoastra la programele
de instruire profesională. Toate datele furnizate de dumneavoastra
sunt protejate, scopul colectării lor fiind înscrierea la cursuri
de formare profesională.Datele sunt prelucrate în conformitate cu
prevederile Legii 677/2001 şi ale Legii 506/2004. Pe viitor, numele,
adresele şi numerele dumneavoastră de telefon ne vor permite sa vă
ţinem la curent cu activitatea noastră.
ÎN CATALOGUL SEAP NE REGĂSIŢI
LA COD CPV: 80000000-4
NOTĂ:
CONFIRMAREA DE PARTICIPARE LA CURSURI ŞI REZERVAREA SERVICIILOR HOTELIERE AFERENTE, ESTE VALABILĂ NUMAI CU EFECTUAREA PLĂŢILOR SI TRANSMITEREA OP – ULUI ONLINE , PÂNĂ LA TERMENUL LIMITĂ DE ÎNSCRIERE PREZENTAT PE OFERTELE DE CURS.
IMPORTANT:
LA CERERE, SE POATE FACE SUPLIMENTARE A PERIOADEI ( CU O ZI SAU MAI MULTE, LA ÎNCEPUTUL PERIOADEI SAU LA SFARŞITUL PERIOADEI) SAU A CONTULUI DE MASĂ, CU ANUNŢAREA DIN TIMP A INTENŢIEI ŞI CU CONFIRMAREA DIN PARTEA ORGANIZATORILOR PRIVIND DISPONIBILITATEA DE SUPLIMENTARE.
DISCOUNT- URI ACORDATE:
La fiecare 4 persoane participante, a 5 – a persoană beneficiază de gratuitate la Taxa de Instruire.
*TAXA DE PARTICIPARE PROGRAM DE PERFECTIONARE SI FORMARE CONTINUA:
833 Ron/ participant/ TVA 19% inclusă
CERTIFICARE:
La sfârşitul cursului, se obţine CERTIFICATUL DE PARTICIPARE la Programul de Perfecţionare şi Formare continuă ,,CONTROL INTERN MANAGERIAL, NOUL SISTEM DE CONTROL INTERN MANAGERIAL – SCIM, DEZVOLTAREA SISTEMULUI DE CONTROL INTERN MANAGERIAL LA NIVELUL ÎNTREPRINDERILOR PUBLICE ȘI INSTITUȚIILOR PUBLICE”, emis de Standard Consulting S.R.L. în conformitate cu prevederile H.G. Nr. 1066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesională a funcționarilor publici și O.U.G. 57/2019 privind Codul Administrativ (Art. 483, alin. f).
CURSURI ÎN SISTEM ONLINE, PRIN INTERMEDIUL PLATFORMEI ZOOM
TAXA DE PARTICIPARE PROGRAM ONLINE DE PERFECTIONARE SI FORMARE CONTINUA:
750 Ron/ participant/ TVA 19% inclusă
PUTETI SOLICITA INFORMATII, LA ADRESELE NOASTRE DE EMAIL:
standard.consulting.onesti@gmail.com
SAU LA TELEFON
MIHAELA: 0744 – 508.108
CURSURI LA MUNTE 2025
LUNA IANUARIE
SINAIA - HOTEL PALACE
- 9 – 12 Ianuarie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 7 Ianuarie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 16 – 19 Ianuarie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 14 Ianuarie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 23 – 26 Ianuarie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 21 Ianuarie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
LUNA FEBRUARIE
SINAIA - HOTEL PALACE
- 30 Ianuarie – 2 Februarie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 28 Ianuarie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 6 – 9 Februarie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 4 Februarie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 13 – 16 Februarie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 11 Februarie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 20 – 23 Februarie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 18 Februarie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
LUNA MARTIE
SINAIA - HOTEL PALACE
- 27 Februarie – 2 Martie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 25 Februarie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 6 – 9 Martie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 4 Martie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 13 – 16 Martie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 11 Martie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 20 – 23 Martie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 18 Martie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 27 – 30 Martie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 25 Martie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
LUNA APRILIE
SINAIA - HOTEL PALACE
- 3 – 6 Aprilie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 1 Aprilie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 10 – 13 Aprilie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 8 Aprilie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 24 – 27 Aprilie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 22 Aprilie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
LUNA MAI
SINAIA - HOTEL PALACE
- 1 – 4 Mai 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 29 Aprilie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 8 – 11 Mai 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 6 Mai 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 15 – 18 Mai 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 13 Mai 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 22 – 25 Mai 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 20 Mai 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 29 Mai – 1 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 27 Mai 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
LUNA IUNIE
SINAIA - HOTEL PALACE
- 5 – 8 Iunie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 3 Iunie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
- 12 – 15 Iunie 2025, Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 10 Iunie 2025;
- Taxa de participare - 833 Ron/participant ( TVA inclusă)
- Taxa servicii hoteliere - 2400 Ron/ TVA inclusa (4 zile, 3 nopti, pensiune completă)
SERII DE DESFASURARE CURSURI ONLINE:
LUNA IANUARIE 2025:
8 – 9 – 10 Ianuarie 2025
Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 3 Ianuarie 2025
Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Miercuri, Joi, Vineri)
13 – 14 – 15 Ianuarie 2025
Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 10 Ianuarie 2025
Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Luni, Marți, Miercuri)
15 – 16 – 17 Ianuarie 2025
Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 13 Ianuarie 2025
Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Miercuri, Joi, Vineri)
20 – 21 – 22 Ianuarie 2025
Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 17 Ianuarie 2025
Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Luni, Marți, Miercuri)
22 – 23 – 24 Ianuarie 2025
Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 20 Ianuarie 2025
Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Miercuri, Joi, Vineri)
27 – 28 – 29 Ianuarie 2025
Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 23 Ianuarie 2025
Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Luni, Marți, Miercuri)
29 – 30 – 31 Ianuarie 2025
Ultima zi de inscrieri şi confirmări – 27 Ianuarie 2025
Interval orar : 1730 – 2030/ 3 zile (Miercuri, Joi, Vineri)
PERSOANA DE CONTACT: MIHAELA – 0744.508108
TRAINER :
Specialist în Administrație Publică și Cod Administrativ, Expert SCIM, Specialist în domeniul Contabilităţii Publice, Patrimoniu, Controlului Intern, CFP şi CFG
Din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală – A.N.A.F.
TEMATICĂ PROGRAM:
Noul sistem de control intern managerial SCIM:
1 “Bune practici” în implementarea controlului intern managerial;
2. Codul controlului intern managerial – consideraţii generale privind conceptul de control intern managerial;
3. Sistemul de control intern managerial SCIM:
- Comisia de monitorizare – atribuții; Program anual de dezvoltare a sistemului de control intern/managerial;
- Consilierul de etică;
- Avertizorul de integritate;
- Funcțiile sensibile – criterii de identificare;
- Etică și integritate privind funcția publică; Conflict de interese și incompatibilități;
- Managementul riscurilor de corupție – registrul riscurilor de corupție;
- Actualizarea fișelor postului;
- Planul anual de pregătire profesională;
- Delegarea de competență;
- Planificarea activității;
- Obictive generale și specifice și indicatori de performanță asociați acestora;
4. Conţinutul sistemului de control intern/managerial SCIM:
a) Modificările aduse de OSGG nr.600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice, prin comparaţie cu OSGG nr.400/2015. Responsabilităţile conducătorilor entităţilor publice în domeniul CIM vs noile prevederi ale OSGG 600/2018.; b) Echipa de gestionare a riscurilor; c) Programul anual de dezvoltare a sistemului de control intern managerial – conţinut;
5. Noua machetă funcţională a programului de dezvoltare; planificarea activităţilor: aplicaţie privind modelul programului pentru dezvoltarea SCIM, stabilirea obiectivelor, erori posibile . Situaţii, documente şi raportări centralizatoare, anuale; Aspecte practice privind evaluarea şi autoevaluarea: Noua scară de evaluare pe patru trepte a SCIM: conform, parţial conform , parţial conform limitat, neconform; Acţiuni privind autoevaluarea SCIM: Ghid de completare al chestionarului , întrebări şi răspunsuri. Analiză şi dezbateri pe fiecare standard cu privire la probe şi documente necesare implementării/dezvoltării; cerinţe minime de conformare;
6. Etapele procesului de implementare şi dezvoltare a sistemului de control intern managerial: a) Lista obiectivelor generale şi specifice; b) Lista activităţilor desfăşurate în cadrul fiecărui compartiment din cadrul instituţiei publice; c) Inventarierea documentelor create la nivelul fiecărui compartiment, fluxuri de informaţii în interiorul compartimentului şi la nivelul instituţiei publice, procese şi modalităţi de comunicare în interiorul instituţiei şi cu mediul extern; d) Elaborarea procedurilor formalizate pe activităţi; e) Programul anual de pregătire profesională a personalului din cadrul instituţiei publice.
7. Managementul riscurilor – mijloc de consolidare a controlului intern/managerial:
- Argumente în favoarea gestionării riscurilor aferente activităților desfășurate de către entitățile publice;
- Forme de manifestare a riscurilui – studii de caz;
- Relația cauză – probabilitate – impact (studii de caz);
- Clasificarea riscurilor. Răspunsul la risc. Prioritizarea riscurilor semnificative;
- Analiza cost – beneficiu a măsurilor de control intern identificate;
- Tipuri de instrumente de control pentru “tratarea” riscurilor;
- Procesul de management al riscurilor;
- Responsabilii cu riscurile;
- Completarea/actualizarea Registrului riscurilor (studii de caz);
- Comisia de monitorizare – atribuții privind elaborarea Planului anual de implementare a măsurilor de control intern stabilite pentru gestionarea riscurilor semnificative (Studii de caz);
- Clasarea riscurilor;
- Raportul anual de activitate privind managementul riscurilor la nivelul entității publice.
8. Proceduri / instrucţiuni:
- Supravegherea activității;
- Planul pentru asigurarea continuității activității;
- Comunicarea și informarea;
- Gestionarea și arhivarea documentelor;
- Raportări financiare și contabile;
- Instrucțiuni privind întocmirea, aprobarea și prezentarea raportului asupra sistemului de control intern/managerial;
- Chestionarul de autoevaluare a stadiului de implementare a standardelor de control intern;
- Situația sintetică a rezultatelor autoevaluării;
- Raport asupra sistemului de control intern managerial;
9. Implementarea practică a standardelor de control intern managerial;
10. Limitele controlului intern managerial.
DEZBATERI LIBERE, STUDII DE CAZ, INTERACTIVITATE
SE ASIGURĂ SUPORT DE CURS IN FORMAT ELECTRONIC, ÎNTOCMIT DE TRAINER
ÎN CATALOGUL SEAP NE REGĂSIŢI
LA COD CPV: 80000000-4
NOTĂ:
CONFIRMAREA DE PARTICIPARE LA CURSURI, ESTE VALABILĂ NUMAI CU EFECTUAREA PLĂŢILOR SI TRANSMITEREA OP – ULUI ONLINE , PÂNĂ LA TERMENUL LIMITĂ DE ÎNSCRIERE PREZENTAT PE OFERTELE DE CURS.
SE ACORDĂ GRATUITATE LA
CAZARE ŞI MIC DEJUN PENTRU ÎNSOŢITOR
DISCOUNT- URI ACORDATE:
La fiecare 4 persoane participante, a 5 – a persoană beneficiază de gratuitate la Taxa de Instruire.
ALTE INFORMAŢII:
- SE ASIGURĂ MAPĂ DE PREZENTARE ŞI SUPORT DE CURS
- SE ACORDĂ GRATUITATE LA CAZARE ŞI MIC DEJUN PENTRU ÎNSOŢITOR.
IMPORTANT:
LA CERERE, SE POATE FACE SUPLIMENTARE A PERIOADEI ( CU O ZI SAU MAI MULTE, LA ÎNCEPUTUL PERIOADEI SAU LA SFARŞITUL PERIOADEI) SAU A CONTULUI DE MASĂ, CU ANUNŢAREA DIN TIMP A INTENŢIEI ŞI CU CONFIRMAREA DIN PARTEA ORGANIZATORILOR PRIVIND DISPONIBILITATEA DE SUPLIMENTARE.
PENTRU PROGRAMELE DE LA SINAIA, AM PREGATIT:
SINAIA – IEŞIRE ÎN AER LIBER LA INÂLŢIME – COTA 1400!!!
IN ZIUA DE SÂMBĂTĂ DIN PERIOADĂ ALOCATĂ FIECĂRUI CURS, DUPĂ TERMINAREA ORELOR, ORGANIZĂM URCARE GRUPULUI DE CURSANŢI LA COTA 1400 ( CU MICROBUZE), LA POPAS ALPIN, RESTAURANT CU SPECIFIC TRADIŢIONAL PENTRU SERVIREA DEJUNULUI TRADIŢIONAL ROMÂNESC.
AU ÎNCEPUT ÎNSCRIERILE, REZERVĂ PARTICIPAREA !
ÎNSCRIE-TE ONLINE SAU SOLICITĂ UN TALON DE INSCRIERE.